Zavřít

Cookies na stránkách

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies souhlasíte s jejich použitím.

Obchodní podmínky


1. Úvod
2. Vymezení pojmů
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
4. Doručování zboží
5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
6. Odpovědnost prodávajícího z vadného plnění a záruka za jakost
7.Vyřízení reklamace
8. Závěrečná ujednání

 

1. Úvod

  • V souladu s ustanovením § 1751 odst.1 zák. č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) v platném znění, vydává společnost Destore s.r.o. tyto obchodní podmínky, jež jsou nedílnou součástí kupní smlouvy:
    Kontaktní údaje a název:

    Destore s.r.o.
    sídlo: Chelčického 686, 533 51 Pardubice
    IČ: 03504042 DIČ: CZ03504042,  Plátce DPH

    zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 34139 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.destore.cz.

    Telefon: +420 721 657 135
    Email: destorecz@gmail.com

    Provozovna:
    Destore.cz
    č.p. 147
    51236 Horní Branná

    Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR:
    Název banky: Fio banka
    Název účtu: DESTORE s.r.o.
    2800682221/2010

    Bankovní spojení pro platby ze zahraničí:
    Název banky: Fio banka
    Název účtu: DESTORE s.r.o.
    IBAN: CZ8820100000002800682221
    BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX

2. Vymezení pojmů

  • Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího umístěného na internetové adrese www.destore.cz (dále jen eshop). Prodávajícím je podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
    Kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním těchto smluvních podmínek, že rozumí veškerým jejím ustanovením a že s nimi v plné míře souhlasí. Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit znění těchto obchodních podmínek. Kupující je vázán zněním smluvních podmínek aktuálním v okamžiku uzavření kupní smlouvy. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s vyjímkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Fotografie uvedené na stránkách eshopu odpovídají prodávanému zboží.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Zboží prodávajícího lze při použití elektronických prostředků objednat pouze na formuláři elektronické objednávky, který je k dispozici v českém jazyce na webových stránkách prodávajícího www.destore.cz Podmínkou pro splnění elektronické objednávky je vyplnění požadovaných údajů kupujícím v objednávkovém formuláři. Nebudou-li požadované údaje řádně vyplněny, nebude k takové neúplné objednávce přihlíženo. Požadovanými údaji v objednávkovém formuláři se rozumí zejména:
    - jméno, příjmení kupujícího, kontaktní údaje kupujícího (e-mail, telefonní číslo, adresa místa dodání)
    - specifikace objednaného zboží a jeho počtu (v kusech)
    - cena zboží (dle ceníku prodávajícího platného v den odeslání řádně vyplněné objednávky kupujícího na objednávkovém formuláři)
    Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých náležitostí objednávkového formuláře, včetně souhlasu se zněním těchto obchodních podmínek. Kupující je srozuměn s tím, že prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží uvedené v eshopu prodávajícího, tj. že vystavení zboží v eshopu prodávajícího není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 obč. zák.
    V případě, že prodávající není schopen vybavit objednávku zákazníka, a to zcela nebo i jen z části, pak se prodávající zavazuje kontaktovat zákazníka a domluvit se s ním na dalším postupu. V případě, že zákazníka nelze kontaktovat nebo nedojde k dohodě o dalším postupu, vyhrazuje si prodávající právo objednávku zrušit - nepotvrdí závazné přijetí objednávky a kupní smlouva tak nevznikne, o čemž bude zákazníka informovat prostřednictvím e-mailu, který mu zašle na adresu, z níž byla elektronická objednávka odeslána (ev. na adresu uvedenou v elektronické objednávce). V případě, že lze splnit jen část objednávky kupujícího, prodávající na takovou skutečnost upozorní e-mailem kupujícího, apokud kupující e-mailem zpětně potvrdí prodávajícímu, že akceptuje splnění jen části své objednávky, pak vznikne kupní smlouva jen ohledně takto odspouhlasené části.
  • Kupní smlouva, na jejímž základě bude realizován prodej zboží prodávajícího kupujícímu, vzniká doručením závazného potvrzení objednávky prodávajícím kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, kterou označil v objednávkovém formuláři. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, tzn. závazné potvrzení objednávky prodávajícím bude učiněno v českém jazyce. V den kdy bude zásilka se zbožím určeným pro kupujícího předána prodávajícím přepravci za účelem jeho doručení kupujícímu, obdrží kupující informační e-mail na e-mailovou adresu, kterou označil v objednávkovém formuláři.
    Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu povinnost za toto zboží prodávajícímu zaplatit sjednanou cenu. Kupující je povinen převzít zboží objednané a dodané v souladu s kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. V případě, že je nezbytné z důvodu na straně kupujícího, dodávat zboží jinak, než bylo ve smlouvě smluveno, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím veškeré náklady s tímto doručením spojené.

4. Doručování zboží

  • Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno skladem, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající obratem a v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.
  • Zboží dle uzavřené kupní smlouvy je kupujícímu zasíláno na dobírku, a to obchodním balíkem prostřednictvím České pošty. Zboží je ve všech případech pečlivě zabaleno, aby nedošlo k jeho porušení. Doporučujeme kupujícímu, aby při převzetí řádně zkontroloval obsah zásilky a ujistil se, že nedošlo k porušení jejího obsahu.
    Poštovné a balné je pro ČR zdarma.

5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

  • Kupující je oprávněn objednávku před dodáním zboží kdykoliv bezplatně zrušit. Kupující může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčnosti zboží.
    Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno ve 30 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je nejlépe nás informovat emailem destorecz@gmail.com o tom, že chcete zboží vrátit. Vytisknout a podepsat formulář Odstoupení od smlouvy níže, tento formulář přiložíte k vrácenému zboží..
  • Formulář pro odstoupení od smlouvy je zde ke stažení: Odstoupení od kupní smlouvy.rtf
  • zboží odešlete na adresu:
  • Destore.cz
    č.p. 147
    51236 Horní Branná

    Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Zákazník může zboží ozkoušet a vrátit.

6. Odpovědnost prodávajícího z vadného plnění a záruka za jakost

  • Rozpor s kupní smlouvou:
    Pokud se na převzatém zboží projeví nedostatky (např. má vady, není kompletní, neodpovídá jeho množství, hmotnost, jakost, vlastnosti, popsaný účel užití či jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o rozpor s kupní smlouvou. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží požadavek na:
    -uvedení zboží do souladu s kupní smlouvou, a to výměnou za nové zboží, nebo opravou, a není-li takový postup možný, může žádat o přiměřenou slevu z ceny, nebo na základě odstoupení od smlouvy na vrácení kupní ceny v plné výši.
    Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že rozpor existoval již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo sám způsobil. Při odstranění rozporu s kupní smlouvou se postupuje jako při vyřízení reklamace vad zboží, které se vyskytuje v záruční době.
    Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle povahy vady požadovat:
    -u vady odstranitelné - bezplatnou opravu (odstranění vady), právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti lze požadovat jen , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady), nebo má zboží počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
    -u vady neodstranitelné - lze požadovat výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Nebráni-li neodstranitelná vada řádnému uživání zboží, může kupující požadovat i slevu z kupní ceny.
    Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržením návodu k použití.

7. Vyřízení reklamace

  • Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učíni-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na vyřízení reklamace.
  • Záruční doba Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.
  • Uplatnění reklamace Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci. Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dodacího listu, případně i průvodního dopisu) se stručným popisem vady na naši adresu.

    Destore.cz
    č.p. 147
    51236 Horní Branná

Prodávající je povinnen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servisy). O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován e-mailem.

  • Rozsah záruky Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
    Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.
  • Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

  • Vyřízení reklamace Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

    8. Závěrečná ujednání

    • Ochrana osobních údajů
      Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávájící eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit případně vyslovit nesohlas s jejich zpracováním. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

      Veškeré vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy.
      Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 10.3.2015

 

Diesel

DKNY

Fossil

Guess

Invicta

Michael Kors